top of page
ACTIVITATS d'ESTIU 2024. Opcions diferents per a infants i joves d'entre 5 i 18 anys.

L'equip de LaCuquera, aula de teatre, expressió i creativitat, és l'encarregat des de 2015 de la gestió de L'Escola de Teatre del Centre. Un any més, oferim també aquí a Sant Feliu les exitoses activitats d'estiu que porten ja més de 10 edicions a Molins de Rei!

L'ESCOLA, de Sempre

Des de l'any 1984, L'Escola de Teatre té un programa de formació teatral per a infants i joves els dissabtes al matí, amb classes de 2h i 3h, en funció de l'edat.

TAMBÉ entre setmana

Actualment, l'Escola també ofereix grups de teatre per a les franges d'infantil i primària entre setmana, adaptats a l'horari d'activitats extraescolars.

També joves i adults

Tant si has fet teatre abans com si no, al grup per a joves i al grup per a adults t'ho passaras bé. Vine un dia a provar-ho sense compromís. No te'n penediràs!

Matrícules obertes: Ja pots fer la teva preincripció o si ho vols demanar-nos més informació per telèfon o correu electrònic.