top of page

Format per ex-alumnes i professors, l'actual equip s'encarrega des del 2006 de la coordinació i gestió de l'Escola de Teatre de Sant Feliu de Llobregat. L'equip neix com a companyia teatral en acabar el curs 2004-2005 per donar continuïtat al grup d'alumnes de grans de l'Escola. Aquest es va anar consolidant com a grup estable de treball gràcies als seus anys de formació i a la compenetració dels seus components, que  han seguit  formant-se en les arts escèniques i en l'educació i avui en dia formen part també de l'equip docent de l'Escola.

Xènia Mateo

i professora de teatre

Graduada en Art Dramàtic pel Col·legi de Teatre de Barcelona. Títol de mediadora de conflictes (2002) i curs de "Teatre com a eina educativa" organitzat per l'AADPC (2014). Experiència com a monitora de lleure en escoles i pre-escolars. Experiència en docència teatral des de 2005. Experiència com actriu i direcció en diferents projectes teatrals, i en el disseny, elaboració i implementació de projectes de teatre social.​

Joan Sureda

i professor de teatre

Graduat en Art Dramàtic a l'Estudi de Nancy Tuñón-Jordi Oliver, deixa enrera els seus estudis d'Arquitectura Superior per dedicar-se a l'interpretació i la pedagogia teatral. Ha treballat professionalment en espectacles de teatre dirigits per Lluís Pasqual, Hermann Bonnín, Carles Mallol, Jordi Casanovas, Marc Montserrat Drukker, Neil Labute, Àlex Rigola, Cristina Lügstenmann o Teresa Devant, i en televisió a la sèria de TVC La Riera. Té experiència en la docència teatral des de 2005 i en el disseny, elaboració i implementació de projectes de teatre social.​

Lorena Hernández

Professora de teatre

Laia Ferré

Professora de teatre

Sergi Casanovas

Professor de teatre

Graduada en Art Dramàtic pel Col·legi del Teatre de Barcelona. Títol de monitora del lleure. Experiència com a monitora de lleure en diferents esplais i experiència en docència teatral des de 2008. Experiència com a actriu i direcció en diferents projectes teatrals. Membre fundadora i actriu de la companyia de teatre familiar Mitja i Mitjoneta.

Format en Art Dramàtic al Col·legi de Teatre de Barcelona, acaba els seus estudis de Biotecnologia per dedicar-se a la interpretació. Experiència com actor en diferents projectes teatrals i membre de la companyia de teatre familiar La Pera Llimonera. Creador i director d’espectacles teatrals. Títol de monitor d'activitats de lleure infantil i juvenil. Docent teatral amb experiència amb grups de joves i infants. Experiència com a monitor de lleure en diferents esplais. Secretari del Teatre "El Centre" de St. Feliu de Llobregat.